Translate

pátek, května 05, 2017

Morgellons příběh ve světě nezávisle potvrzuje vlastní zkušenosti

USA Paranoia : Vidí gangy Stalkerů

USA Paranoia : Vidí gangy Stalkerů

Timothy Trespas „Už nemám žádné přátele. Stal jsem se tak extrémně izolovaný,“řekl. 
Nikdo mu nevěřil. Jeho rodina mu řekl, aby vyhledal pomoc. Ale Timothy Trespas, přišel o práci zvukového inženýra v jeho raných 40. let, byl si jistý, že je pronásledován, ne jen jedním, ale několika desítkami lidí.

Vidí dělníky a tvrdí že:"Jsou přestrojení za obyčejné lidi, číhající kolem jeho obydlí v Midtown Manhattan. Někdy narazili do mě a šeptali nesmysly, říká..

„Tak vidíte, jak to funguje,“... říkali.



Zpočátku, pan Trespas uvažoval, že je to všechno jen v jeho hlavě. Pak se setkal s velkou komunitou, podobně smýšlejících lidí na internetu, kteří sami sebe nazývají „cílení jednotlivci,“ nebo CJ, kteří popisují, jak prochází přesně stejnou věcí.




Skupina byla vytvořena z přesvědčení, že její členové jsou oběťmi rozsáhlého spiknutí s cílem obtěžovat tisíce všedních Američanů (i lidí po celém světě) s mysl kontrolující zbraní a s použitím tzv. vojenských gangů stalkerů. Cílem, jak jedna stránka gang-stalkingu uvádí , je „zničit každý aspekt života cíleného jedince.“

                                    „Jsme Cílení Jednotlivci“ 


Rostoucí pokolení neklidné mysli
Odborníci na duševní zdraví říkají, že příběhy se uchytily mezi skupinami lidí, kteří zažívají psychotické symptomy, které trápí lidskou mysl od nepaměti. S tím rozdílem, že teď jsou připojení k internetu, organizování a vzpírají se lékařskému vysvětlení.


Střelec z Floridy, hovořil o cílených jednotlivcích. V LISTOPADU  2014
Střelec mluví o elektronických útocích na jeho mozek což ho vedlo k násilí, říká FBI. ZÁŘÍ 2013

Komunita se konzervativně odhaduje na více než 10.000 členů, přibývají stále další od citelně od jedenáctého září. Pomocí internetu je komunita živena skutečnými obavami ze státního dozoru. Mnoho z těchto jedinců se zdají mít bludné poruchy nebo schizofrenií, říkají psychiatři.


Přesto tento jev zůstává prakticky neprozkoumán.
Možná, že  největší vítězství komunity přišlo v loňském roce, kdy věřící v Richmondu, Calif., Přesvědčil městskou radu k přijetí usnesení zakazující zbraně na prostorové bázi,o kterých se domnívají, že by mohly být použity pro ovládání mysli. Podobné lobbování probíhá i v Tucsonu.

O ‚echo komora‘ paranoia


Když vyhledáte „gangu stalking“,objeví se stránka po stránce s výsledky, které to považují za fakt. „Co je děsivé pro mě je, že neexistuje žádné počítadlo stránek, které se snaží přesvědčit cílené jednotlivce, že mají bludy,“ řekl Dr. Sheridan.
„Oni skončí v uzavřené ideologií "echo komory,“ řekla.

V instruktážním videu on-line, veteráni komunity vysvětlují nováčkům:

• Nespolupracujte s hlasy ve vaší hlavě.

• „ Nenavštěvujte psychiatra .“

Komentáře v komunitě jsou napříč všemi společenskými třídami a profesí, zahrnují právníky , vojáky, umělce a techniky. Na Facebook fóru volají do podpůrných skupin, kde pláčí nad nedůvěrou svých blízkých a sdílí příběhy černých vozů, které krouží okolo bloku nebo o jejich komplicích.
Vydávají desítky e-knih, s názvy jako „mučen v Americe“ a „Můj život se navždy změnil.“ Ve stovkách videí na YouTube, nabízejí důkazy a snaží se dokázat jejich pronásledování , a to i v konfrontaci s nic netušícími cizinci.

„Chtěli mě v podstatě zničit, a to udělali,“ mladá matka z Phoenixu se slzami říká v jednom videu. Ztratila jsem právo na výchovu své dcery a byla jsem poslána do blázince, říká žena, jejíž jméno není zveřejněno. „Ale já budu bojovat až do konce svého života.“
A dodává: „ víš co, nejsem blázen.“

Dr. Sheridanova studie, psaná s Dr. David James, forenzní psychiatr zkoumal 128 případů hlášeného gangu pronásledování. Bylo zjištěno,že všechny subjekty trpěly s největší pravděpodobností bludy.

„Člověk musí přemýšlet o fenoménu CJ, z pozice lidí s paranoidními symptomy, které postihly bludy. Myšlenku o gangu pronásledování přijímají jako vysvětlení toho, co se s nimi děje,“ řekl Dr. James.

Směsice konspiračních teorií

Možná budete překvapeni,že obecná populace je rozdělena přes ty co věří ve spiknutí a ty co nevěří.. Někteří si myslí, že finanční elity za tím stojí. Jiní viní cizince, své sousedy, zednáře , nebo nějaké kombinace.

Nejprominentnější hlasy hnutí, mají sklon věřit, že pronásledovatelé jsou součástí terénního pokusu k ovládání mysli, prováděného v rámci přípravy na globální nadvládu. Vojenská zřízení, teorie se nikdy nevzdaly ambicí MK Ultra , nechvalně známého programu CIA na kontrolu mysli v roce 1950 a 60. let.

Předním zastáncem tohoto názoru je anesteziolog ze San Antonia, dr. John Hall.
John Hall, anesteziolog, byl předním hlasem těch, kteří se cítí cílení.
Ve své knize z roku 2009 s názvem „ Nový Druh : Satellitní Terorismus v USA ,“. Agenti bělí jeho vodu napsal a bombardovaly ho hlasy navádějící ho k vražedným hrozbám.

Kniha udělala dojem, protože poselství zní : licencované členem zdravotnického zařízení, který všem radí, všem co se cítí být cíleným, že psychiatři jim lžou. Vrátný ví víc, o lidské mysli, napsal.

Dr. Hall, 51let, byl pozván k pohovoru na „Coast to Coast AM“ konspirační smýšlející rozhlasový pořad se sídlem v Kalifornii, který prý oslovuje miliony posluchačů. Tam řekl: „Měl jsem asi tři až 4000 e-mailů od lidí, kteří říkají:‚ děje se to se mnou, děje se to se mnou na Floridě," ...v Kalifornii.‘ “

Podobnosti těchto případů ukazují na rozsáhlou kampaň, řekl. „V případě, že psychiatři chtějí říci, že toto je schizofrenie nebo porucha s bludy, tak ok ,“ řekl. „Ale každá z těchto obětí mají stejný příběh.“


Dr. Hall  popisuje gang stalking, psychiatrií a MK Ultra. 

Zatímco Dr. Hall čelil dohledu od Texaské Medical rady kvůli jeho duševnímu zdraví, on si udržel svůj řidičský průkaz. Postupem času se však přidalo mnoho dalších, kteří se identifikují jako oběti gangu-pronásledování.Často končí bez práce. Jsou zesměšňováni kolegy, tolerováni rodinou. Přátelé a partneři je opouštějí.



Záminka k násilí

Zoufalství má za následek, že vede některé jedince k násilí.

Mnozí v komunitě, jsou přesvědčeni např., že Aaron Alexis, který zabil 12 lidí ve Washingtonu v roce 2013, se stal obětí. Pan Alexis, bývalý námořník, po sobě zanechal dokument ve kterém obviňuje námořnictvo z útoků na jeho mozek s „extrémně nízkou frekvencí“ elektromagnetických vln. Na boku brokovnice měl vyrytý nápis „můj elf zbraň.“

Bylo jasné, kdy duševní tíseň začala, na podzim roku 2014, se stalo příliš mnoho. On přišel o zaměstnání zástupce v Novém Mexiku a cestoval na Floridu. Tam, nahrával svědectví o tom, jak gang-stalking zničil jeho život.

„Jak můžete vidět,“ říká do kamery: „ Nejsem úplný blázen.“ „Jsem ten, co se nazývá cílený jednotlivec.“

on popisuje zážitek u benzínové pumpy, jak někdo v tmavých brýlích napodoboval jeho pohyby. „Bylo to opravdu strašidelný,“ řekl. „Všechno, co jsem udělal napodoboval.“

Později se ve videu, modlí za odpuštění pro své budoucí hříchy. „Otče,“ řekl, „teď prosím tě, že se podíváš na všechny cílené jednotlivce po celém světě. Pomoz jim vyrovnat se s tímto šílenstvím „.

Dne 20. listopadu 2014 vešel do knihovny na Florida State University, kterou absolvoval v roce 2005, a zastřelil tři lidi , jednoho paralyzoval. Křičel na policii, aby ho zabili, a pak vystřelil směrem k nim. zemřel ve 31 letech.


Drtivá většina lidí s psychózou se nikdy neuchýlí k násilí. Přesto studie naznačují, že malý počet těch u nichž dochází  k psychotickým epizodám - zejména paranoidní myšlenky, doprovázené hlasy říkající příkazy - se mohou uchylovat k násilí.


Mnozí v komunitě CJ, jako většina normálních lidí odsuzují střelbu pana Alexise. Ale někteří také neskrývají znepokojivé názory. Kde jej vnímají jako utlačovatele. Omlouvají tím jeho útok.

Karen Stewart z Tallahassee, Věří že velkému počtu lidí jsou vymývány mozky, NSA a jinými institucemi, aby si mysleli, že jsou CJ zrádci, nebo teroristi.
"Všude , kde jdu, do kostela, do obchodu s potravinami, do ordinace - jsou tam,a pozorují mě."
 Ale co je horší „ jak moc lidí v této zemi je psychopatů. Jsou to absolutní trubci,“řekla. „Já už ani neuvažuji o jejich lidskosti.“

‚Potřeba smyslu‘
Susan Clancy, Harvard-učitel psychologie, který zkoumal lidi, kteří věří, že byli uneseni mimozemšťany, říkal, že to by mohlo být velmi obtížné odradit pacienty, kteří jsou přesvědčení, že si myslí, že mají vysvětlení svých bludy.

„Myslím, že je nutností pochopit svůj život a problémy“ řekla. „Ty nejsi nějaký bezvýznamný nikdo. Sleduje tě CIA“

Tento způsob chování sdílí rysy s náboženskou vírou říká Clancy.


Paula Trespas matka pana Trespas řekla, že se vyhýbá diskutovat s ním.
„Nebylo to něco, co on vytvořil,“ řekla. „Opravdu se cítil tak, jak cítil , co zažil. ‚Jsem velmi, velmi smutný, že to víte.

Velkou nadějí je, že společnost se probudí k tomu, co se děje, a zatrhne to,říkají ti kteří se cítí být CJ. V některých případech, hledají pomoc psychiatra. V jiných případech, bludy odezní. Pro zbytek, prognóza není dobrá, říkají psychiatři. Mnoho z CJ uvažují o sebevraždě.

Pan Trespas,  49let , říká že  zašel tak daleko, že si připravil provaz.



Sedí v kavárně v Brooklynu minulý měsíc, říká že stalking se naštěstí uklidnil. Dodává, že jeho bludy byly také setí jeho tělo s morgellony, bolestivé, jakoby hmyzem napadení kůže, mnozí lékaři říkají, že je psychosomatická.
Tak přesně takhle jsem taky vypadal
On je vychrtlý, s unavenýma a smutnýma očima.

 Je to už osm let, kdy to všechno začalo, říká. Nemůže udržet práci. Jeho přátelé jej opustili.
On-line komunita byla zásadní podporou, říká. „Ale nevíme přesně, co se děje,“ říká. „Možná že se pleteme. Nevím. To je důvod, proč se snažím udržet svou mysl otevřenou , kdo a co a proč a jak.“


Jedna věc, kterou si je jistý : Nejsem blázen.





ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Tak teprve nedávno mi došlo, že to co celý život zažívám, co se neobtěžuji ani moc někomu říkat a vysvětlovat, ono sám totiž to co se v mém životě děje považuji za něco tak neuvěřitelného, že ani nemám za zlé tomu co mi nevěří.. Já bych tomu neuvěřil ani kdybych chtěl.. Obdivuji otevřenost lidí kteří jsou schopni tomuto věřit, a tedy biju se do hlavy že já blbec byl tak tvrdohlavý a skeptický, a sám sebe tím okrádal o takovou podstatnou část života..
 Mno ale zpět k tomu co se snažím říct. Ono doteď jsem sám sobě tvrdil že polovina těch příhod byla jen shodou náhod, a že zkrátka snažím se všemožně nalézt racionální vysvětlení. ale doslova se mi důkazy derou do popředí. Které nejsou jen nějakými bludy vážení ! Navíc jsem minulý rok byl u psychiatra !! A jsem naprosto zdráv s intelektem v normě bez známek psych. poruch, takže si zkuste prosím uvědomit oco tady jde. Ten člověk na fotce, není jen nějaká pomatená troska..
 Ono já toho dotyčného neznám, ale naprosto chápu všechno co říká! Né proto že bych chtěl! Ale proto že jsem zažil to co on !! Né všechno, ale podstatnou část ano. Opět mě šokuje jedno zjištění za druhým, ono celé roky hledám zmínku o tom co jsem zažil, a co jsem skálopevně přesvědčen, že se stalo naprosto skutečně a realně, a nelze to vysvětlit jinak jako právě to co tvrdí ta komunita.

Dokonce jsem se dočetl naprosto všech podezřelých věcí které jsem sám zažil.. v jednom článku někdo popisoval několik události naprosto totožných s mou zkušeností. Tohle zkrátka není normální a dokazuje to zcela jednoznačně že se tady prostě něco děje, já chci vědět co !! Nejen já.. Už delší dobu pozoruji jev, který jakoby brání lidem myslet příliš hluboko, nebo do tzv. zakázaných oblastí, pozoruji to v různé míře na sobě, i na jiných lidech třeba v tv, ale taky jsem pozoroval několik lidí mluvících o citlivé věci naprosto bez problémů. Myslím tím že vás začne rušit nejrůznější vlivy jako začnete zapomínat, o čem se bavíte, a co jste chtěl.. vypadávají vám slova, popř. máte tendenci stáčet diskusi mimo téma, nebo koktáte, začnete se potit, vyschne vám a tohle už pozoruji velmi dlouho ale je mi jasné že tohle dokazovat nemá smysl.. Dokonce i samé oběti popírají že by na ně něco působilo.. a třeba taky ne, třeba jde jen o funkci mozku.. nebo reakce na obtížné téma.. ale jdeme dál..

Toto jsem napsal v roce 2013 kdy jsem vůbec netušil ani nic o morgellonech, nic o mms už vůbec o nějakých CJ, byla to raná doba mého probuzení..⤵

těsně předtím než začal Snowden popisovat praktiky tajných služeb jsem si to na vlastní kůži ověřil a řeknu vám je mi 23 jsem ho*vno :D Prozatím.. :D teda no už asi ne, asi mi to nebudete věřit, že kvůli pár emotivním věcem a pár zajímavým věcem mi sem nejdřív poslali vrtulník, zcela jakoby se nechumelilo létal tu jak šus a mapoval terén. Kámoš mi píše, že ráno mu vypadlo cígo z huby, jak ho probudil kravál černého vrtulníku, který stál na jednom místě dobrých 10 min nad panelákem kde bydlím :D dokonce už i otec zapochyboval protože určitě znáte chemtrails, vy co tomu nevěříte třeba je to stále běžné zkuste si rozpustit ty sra*ky octem kupte si orgonit, věnujte se těmto věcem a v momentě se o vás začnou zajímat jacýsi šmíráci.  


Opravdu jsem tomu nevěřil, ale jak tu cca 10x za měsíc létal černý neoznačený vrtulník připadal jsem si jak ve filmu :D dokonce jak jsem šel ven tak si mě ten vrtulník zcela viditelně obkroužil a ještě se naklonil tak aby na mě dobře viděl. Dokonce jsem ho natočil foťákem, ale nic moc protože ta mrcha se nenechala pokaždé jak jsem vlezl do okna s foťákem tak uletěli a po chvíli opět přiletěli. 

No začal jsem otom psát, a to oni zaznamenali, tak přestali s vrtulníkem, pro změnu jsem si najednou všiml zajímavého mercedesu s kouřovými skly SUV, které a to přísahám bohu snad vědělo dřív jak já kam jdu, to mi bylo trochu nepříjemné ale říkal jsem si to jsem ujel to se mi zdá, paranoia, jelikož jsem si na toto dával pozor tak jsem to nějak neřešil, okolo 3ech ráno toto auto fotilo felicii ve které jsem se ten den vozil, hned vedle stála další té samé barvy vyfotili i tu, toto už mi definitivně potvrdilo že nejsem blázen nejsem paranoik a asi jsem pro někoho nebo něco nebo prostě nevím ¨:D nebezpečný.

Podle mě se snažili jen mě postrašit, nebo sbírali informace a evidovali si mě jako potencionálního teroristu, protože jsem používal často slovní spojení s terorista, bomba, útok, obama, chemtrails. Což přesně odpovídá sítím které NSA a ostatní nadrženci používají k šmírování. Je to jednoduché klíčová slova zadají si kritéria, na tyto slova co jsem napsal a rázem se jim začnou selektovat jasné informace kdo co a jak..

Hlavně neříkejte že kecám, protože přísahám že ne, mám na to kupu svědků. Víte co je ale na tom špatné že princip a účel celé této práce která nebyla levná, já pouze se snažím pomáhat lidem, probouzet je. Neeee nejsem jehovista ale taky proti nim nic nemám pokud není jejich intenzita otravování častá... 
Takže to celé úsilí dělali s účelem ZASTAVIT DOBRÉ ÚMYSLY.. lidi místo vašich krátkozrakých kidů co zde následně nakidáte :) zkuste se zamyslet... velmi vám pomůže když si připustíte fakt, že jsme v podstatě zotročení, a to čím dál více, obávám se toho že s pomocí nových oběvů ve vědě brzy vypilují napojení elektroniky na nervová vlákna člověka a jak to skloubí s takovou nanotechnologii tak je velice realný výsledek že během lusknutí prstů se nanostrojky které půjdou sotva vidět dostanou vzduchem do vašeho těle, a jste totálně jejich, a nejhorší je to že by jste se pohyboval podle jejich plánů a to myšlenkově zcela při smyslech, což ale už je detail... Opravdu se tohoto obávám protože nanotechnologie je něco jako takový setup světa nastavení podle mě je to už zahranicí, ve spojení z dnešním zbrojením a vypjatou situací se brzy sami zničíme toto je jedna z verzí budoucností, čím si můžete být jistí je to že to dobře nedopadne... Mějte se a divte se :D一一一一一一一一一

Mno a na tomhle mém několik let starém textu jde krásně vidět, jak málo téměř nic jsem ve skutečnosti věděl.. Hned na začátku ty podivnosti připisuji mému zájmu o zakázaná témata, ale není to tak což dokazuji dále kde dávám jasně najevo svůj postoj ve kterém není známky o tom že bych něco tušil co by mělo spojitost s morgellony, cílenými jednotlivci atd.. Ale jeden fakt z toho bije do očí, podstata, v podstatě jsem se snažil a věděl jsem to co jiní prostě nebyli schopni nebo jim nebylo umožněno chápat. Navíc to s tím vrtulníkem, jsem se dočetl totéž z úplně jiné části planety.. 

Vytvořit tento článek pro mě bylo asi jako plavat proti silnému proudu v řece.. nebo jako se brodit bažinou, divím se že jsem to dokončil, ale opět podotýkám že něco se právě velice snaží o to znemožnit mi psaní. Ale pozdě.. Už jsem to napsal a s naprostým klidem vám sděluji, že jsem naprosto zdravý, a to co popisuje ta komunita těch lidí, jsem také zažil a naprosto není místo na jakékoli pochyby, jsem naprosto zdravý, nepotřebuji si tímto textem nic dokazovat, a už vůbec nemyslete na to že bych si to vymyslel.. to prostě ne, tahle varianta ihned odpadá, já si nehraju, nedělám srandu, a už vůbec mě ta dřina nijak moc nebaví.. navíc když většinou dopadla tak že jsem to celé smazal.. Já se snažím pouze o to aby už konečně někomu vlivnému došlo co se tady děje, to sakra nikdo netouží přijít tomu na kloub.. nebo vyvrátit konečně celé konspiračně spiklenecké téma..??
 Ono vidím naprostý nesmysl.. vidím jak společnost naprosto ztracené v lese, obklopena požárem, opojená nemyšleností a pýchou, se ničí všemožnými neřestmi a přesto se tváří celá společnost chytře vyspěle, říká o sobě že je svobodná, přitom sama s sebou zotročena.. nikomu to absolutně nedochází co nás čeká..

Ale zpět k tomuto mému popisu toho dění s tím autem.. Všimněte si že píšu "snad vědělo dřív jak já kam jdu" Naprosto totéž se snažil jeden naprosto neznámý člověk vysvětlit, a popsal to doslova stejně.. Je to opravdu něco co vám dá zabrat, je to něco logicky nemožného a přesto se to děje, tohle dovede člověka rozhodit.. Na závěr chci říci jen to, že ani trochu nepochybuji o tom že to co se děje, se opravdu děje, netvrdím to jen já, nezávisle na mě to potvrzují lidé nejrůznějšího vzdělání i zaměření.. Vůbec se nebavme o nějakých bludech, to je zkrátka ztráta času, pokud chceme pochopit co se tady děje, je třeba začít přemýšlet o tom co se fakticky děje, a né spekulovat, o bludech a stále jen zpochybňovat. Je to urážka všech myslících a schopných lidí a hýření drahocenným časem. 

Ono a to jsem vám toto podal tím nejpochopitelnějším a nejjednodušším způsobem, příběh totiž pokračuje dál jenže to už je moc i na mě, protože se to celé informačně větví do snad všech možných aspektů existence, života, bytí, vesmíru, opravdu něco co nelze pobrat klasickým způsobem myšlení. Chce to dokonale ovládat a používat mozek na úrovní více vrstev, něco jako takové z 2D myšlení na 3D mno řekl bych i více D,,,, Pochopte o čem tady mluvím snažte se poznat ten potenciál který se za tím textem skrývá ! Budu rád když si sami o tom něco zjistíte. U mě už ti kteří mi věří mají velkou výhodu v tom, že když říkám že se doktoři, psychiatři, vědci přinejmenším zcela zásadně pletou, tak to prostě tak je, tady se nám loď dávno potápí všechny zodpovědný kruhy osob jsou tak moc pozadu že teprve vytahují mikroskopy a zjišťují že se něco děje, a těm kteří ví co se děje, těm brání v pomoci. .a to si o tom celém mám myslet, že je to jen tak náhodou ? Že se nic zvláštního neděje.. ono psychiatři si naivně myslí že jsou o krok napřed a že tenhle jev nás pomatenců je dobře znám, ale to pouze jim jejich arogance a neschopnost přiznat chybu, zatemňuje jejich úsudek, mysl i výsledek.. 

*Po celou dobu vytváření tohoto článku jsem bral v potaz po jak tenkém ledě se pohybuji, ale ujišťuji vás že jsem se držel zcela při zemi, a tohle téma dřív nebo později bude hlavním tématem každého z nás, to je jisté.. Jo a tvrzení doktorů, že jde o statistický počet chorých myslí, tak jako pokusy mnohdy pozoruhodně pracovitě vytvořené které se s max. odborností snaží vnutit lidem názor že nic z toho co kdokoli z nás říká není pravda, to mě jen utvrzuje v tom že tohle někdo strašně moc nechce aby se profláklo.

*Mno proletěl jsem net, a došel jsem k závěru, že ač jsem se z této bizarnosti málem scvoknul, tak ani zdaleka na tom nejsem nejhůř, právě naopak, jsem tím šťastným který nad tím vítězí.  Mnozí lidé po celé planetě trpí mnohem víc, hlavně staří lidé nebo děti, téměř ihned se dostávají do neřešitelné situace, ze které vede jediná cesta, sebevražda.. a to si neumíte představit jak nesnesitelný stav to je, uvědomte si že každý kdo spáchal sebevraždu to udělal z důvodu, že život pro něj byl tak nesnesitelný a nepříjemný, že překonali i strach ze smrti, tudíž zažili něco z čeho měli větší strach než ze smrti.. Já třeba krom projevů na kůži a extrémní únavy, nemám jiné potíže, žádné hlasy jsem nikdy neslyšel, to si neumím ani představit, vůbec nedovedu pochopit jak někdo může slyšet hlasy, chápu jak je někdo úplně mimo v halucinaci, to chápu, ale to osobě člověk moc neví.. ale aby slyšel v jinak zdravém těle takový extrém, to asi u mě není možné, já zkrátka vím co vidím i slyším a jestliže bych měl takovou poruchu, asi bych to zabalil, ono stačí to co vidím a slyším až až, natož abych do toho slyšel nějaké bludy, to už bych se na to všechno víte co a asi bych si stěmi hlasy povídal :D

******* KOMENTÁŘ NĚJAKÉ OBĚTI.. 
(ŘEKNĚTE SAMI, NENÍ TO NĚJAK MOC NÁHOD, NĚJAK MOC SHOD A SOUVISLOSTI PROPOJENÍ ATD ?) 
Organizovaný Stalking je jen součástí mnohem většího spiknutí, které zahrnuje masovou celosvětovou genocidu celé  populace. To je pácháno investičními třídami které používají vojensko-průmyslové komplexy inteligence a jejich mučící technologie k zotročení lidstva, které využívají vzruchů EMF našeho těla. Jedná se o formu zotročení. V počátcích organizovaného pronásledování, mnoho aktivistických skupiny bylo nuceno postavit se tomuto ďábelskému trestnému činu. Politikům a médiím bylo řečeno, ať ignorují jakékoliv obvinění od lidí, kteří uvedli  že jsou terčem organizovaného pronásledování nebo nenormálního experimentování, protože tohle spiknutí zahrnuje i Světovou sionistickou vládu, jejíž hlavním cílem je snížení populace této planety o miliardy obyvatel za účelem zachování přirozených zdrojů.
 Tělo každého člověka produkuje mnoho různých EMF podpisů, které jsou projektované ven z těla a mohou být identifikovány pomocí elektromagnetického spektra se specializovaným vybavením.
Je to náše vlastní podpis EMF, že ti z New World Order vlády používají, aby nás na dálku identifikovat. NSA Signals Intelligence EMF síťově skenují, že John St. Clair Akwei popisuje ve své 
občanskoprávní žalobě vůči americkému National Security Agency, je používán jako skrytou formu zotročení amerického lidu, protože tato síť může být použita okamžitě identifikovat každý občan žijící ve Spojených státech prostřednictvím jejich těla vlastních unikátních EMP podpisů.
Navíc Signals Intelligence EMF Skenování Sítě se zdají existovat v historii země jako prostředek, v němž vzdáleně zotročit občany této země, aniž by občané by si uvědomil, že oni byli uvrženi do otroctví.
Záměrem nového světového řádu je nejprve zotročit nás, pak postupně vyhladit nás jako součást genocidního plánu na snížení  populace. To, co zbylo z lidské rasy bude přeměněno v Transhuman roboty, kteří budou existovat a sloužit této investiční třídě. Zbytek lidstva bude zničena.
To bude mít za následek celosvětové populace, která čísla v milionech, nikoli miliard a to spiknutí, které se již provádí, bude realizován do konce 21. století.

Žádné komentáře: