Translate

středa, září 27, 2017

Dost už to překročilo zákonné meze KABELOVKA ZDARMA PRO VŠECHNY !!


Doposud jsem tak nějak uznával práci kabelových tv stanic, přeci jen jsem si říkal, že ty informace, za ty prachy stojí. Ovšem dnes už jsem viděl další extrém a jsem naprosto přesvědčený, že tyto informace, by měl mít přístupné každý! Né jen ten co na to má.. to neexistuje! Protože na kabelovce, se odehrává svět v aktuálním dění a to čemu my se teprve za 5 let budeme divit, už je na kabelovce normální a dnes.. Jenže to co právě vidím, tu hrozbu, a tato hrozba je natolik vážná, že je nadřazená jakýmkoli jiným zákonům! 

Zkrátka jde o existenci života na této planetě. Takže by vám měla dojít vážnost situace, a tedy právě by jste měli úplně zapomenout na jakékoli banální nesmysly v našem životě, jako zákony, pravidla či kdesi cosi.. Tudíž jsem si dobře vědom toho že se právě dopouštím porušování zákona, ovšem kdybych tak neučinil dopouštěl bych se o to horšího zločinu neposkytnutí pomoci, právě v podobě informací, které jsou rozhodující v budoucích klíčových situacích, kde chybějící informace mohou mít fatální dopad, riziko je velké. 

Zkrátka konec přestávám si obhajovat každý krok, kašlu na nějaké nesmyslné zákony a dělám to, co je nutné! Takže pokud chcete tak s klidným svědomím můžete mít kabelovku zcela zdarma, bez jakýchkoli problémů... No já si to také do nedávna neuměl ani představit. No dnes už kabelovku považuji za naprosto výchozí zdroje nových informací. Prostě oni vědí proč za to chtějí platit.. Ale není to fér, přístup k informacím musí být neomezeně umožněn všem dle libosti. Žádné zákony a nic zkrátka nemůže omezovat přístup k informacím, tedy nic takového, jako vyžadování platby za informaci pro mě neexistuje, ignoruji to a nehodlám ztrácet čas, při vysvětlování zazobancům, co dělají špatně. Tady musí zakročit nějaká dostatečně vlivná osoba, neboť celé roky už se děje něco ,neuvěřitelného a jen málo kdo si toho je schopen všimnout. Ono jo, málo kdo si toho všimne, ale zato mě to bije do očí čím dál častěji a víc, začíná naše vlastní zhouba prosakovat z více zdrojů. Vidím něco, co ostatní ne. Vidím, že se moc a peníze na určitých místech světa, absolutně vymkly kontrole a exponenciálním tempem tento problém narůstá a všemožně mutuje, je to jak rakovina, která se postupně rozrůstá a brzy už bude pozdě.. definitivně, tohle není sranda lidi.. Tohle už je vážné. 
Skupině lidem se moc a prachy vymkly kontrole a jsou to ti stejní lidé, kteří jsou dostatečně vzdělaní, mají přístup k existenci ohrožující technologii a co je nejhorší, nikdo okolo je nemůže zastavit, protože ani nerozumí tomu co dělají, tudíž nemůžou vidět s jakým nebezpečím si zahrávají.. tudíž jim nemá kdo říct VZPAMATUJTE SE !! 
Tohle se mělo stát už před desítkami let.. všiml jsem si, že ty náznaky tady byly už předtím. 

Jde o vědu, vědu která se v jistých směrech naprosto urvala ze řetězu, je na místě důvodné podezření že lidé kdysi schopní svědomití.. onemocněli, psychicky, což je vzhledem k jejich podmínkám pochopitelné. Navíc nevím kde se vytrácí vliv a vůbec povědomí o tzv. etických komisích, či týmech. To mělo být bezpečnostní opatření, právě před tím o čem píšu. Jenže odjakživa tohle bylo, dle potřeb z počátku výjimečně, postupně běžně, a to je ten kámen úrazu.


Kde jsou ty komise dnes ? Jsou ještě vůbec ? Proč nejdou slyšet ? Proč neprotestují před tím kam až vědci zachází ? Nebo už jsou taky slepí a neuvědomují si to ? Co se to děje ? Připadá mi to že brzy tady budu jediným kdo bude něčeho schopen.. To je teda ale naprostým vrcholem všeho, a trpkou ironií já od mala, malý drobný, vyzáblý, budu ten poslední něčeho schopen... och bože chraň :D No ale zpět tedy k jádru.. Co vám chci právě sdělit je že můžete mít kabelovku tedy né všechny programy ale dost těch které se věnují aktuálnímu dění.. National Geographic , ,-wild, discovery science, discovery channel a discovery showcase, dále spektrum, history, viasat history, mno je jich tam celkem hodně, občas některé nejdou ale když do toho nebudete rýpat, tak by jste neměli mít problémy příjmem signálu. Je to velmi primitivní.. Jsem prozatím úplným nováčkem ve světě celého toho byznysu s kabelem.. a přesto bezproblémů zvládám vše a vy taky zvládnete. Jdeme na to :

http://files.progdvb.com/progdvb/ProgDVB7.20.0Std.exe

Zde si stáhněte tento program, a udělejte všechno co po vás při instalaci chce, pokud bude třeba stáhněte si i kodeky, a co bude vše třeba. Vše je to zdarma za nic neplaťte. Většině by program měl šlapat ihned po nainstalování. Následně si vyberte sekci internet tv.. tyvole dyť lepší návod máte na těch stránkách.

http://www.progdvb.com/download_progdvb.html

Tam si to pročtěte a hledejte.

To byla první možnost několika kanálů, potom je zde pohodlnější a jednodušší způsob, téměř plné kabelovky, a tím je stránka

www.cardshare.cc

Zde se stačí pouze zaregistrovat, jakýmkoli mailem na ničem zde nezáleží já osobně se tam registroval asi 20x než jsem zjistil že vůbec vlastně nemusím protože v tom sami mají bordel.
To je stránka, kde si vyberete free test. Nechte na FULL následně klikněte na tlačítko dále a tím si aktivujete, údajně 2h zkušebního provozu.. mno když jsem na to přišel tak měli akci a dávali myslím 2 dny zdarma, mno jenomže v tom mají bordel a moc jim to nefunguje, protože můžete pořád dokola aktivovat jako při začátku a to si myslím že není takový problém, a neplatí to jen na 2h ale minimálně co já vím na půl dne.

 Vůbec jim to nefunguje tak jak si představují. To je ale jejich problém a my jim můžeme pouze poděkovat za jejich práci protože díky nim, my můžeme přijít k důležitým informacím a zadarmo. Neříkám že si ty prachy ty kanály nezaslouží, to zase jo, jejich práce je velmi kvalitní, je tam taky minimum reklam, ale jsou tam, což teda považuji za nehoráznost, já jim ty těžké prachy za kabelovku platit tak bych nechtěl vidět reklamu, za tu rozhodně neplatím, nepotřebuji ji vidět obzvlášť už po desáté a vůbec neexistuje v dnešní době za informace platit, ne smůla konec. S tím se budou muset smířit všichni.. Ten trapný boj proti porušováním autorských práv je od začátku až smutně zoufalým předem prohraným bojem, a zazobanci zvyklí plodit své braky a inkasovat za ně nehorázné prachy, zuří a nedovedou se smířit s tím co se s jejich braky děje..

 Bohužel veřejné mínění a celkově povědomí o autorství, umělectví a celkovém přístupu umělců k lidem.. To už málo kdo dovede vůbec pochopit, je to asi tak vzdálené, jako podoba dnešního zdravotnictví od Hippokratovy představy.. Tedy umělec tvoří a jeho dílo patří společnosti ! Stejně jako lékař je tady pro nás aby léčil. Tedy měl by být.. mě úplně šokuje jak něco na co ti lidé přísahali, tak jak totéž o pár let později banalizují až deformují myšlenky takového myslitele k obrazu svému. Dokonce jsem už i objevil tvrzení, jak se jeden zmetek který vyšel s fakulty jako doktor.. se snažil vymluvit a vymanit z odpovědnosti. Jednoznačně dr. na něco přísahal a tečka. Nikde nestojí nic o penězích. Mě je jedno jaká je době, kdybych na něco přísahal, tak bych dodržel i kdyby trakaře padaly. Obzvlášť důležité v medicíně, kde to celé stojí na důvěře ve vás doktoři..Jak si vůbec někdo může dovolit tu přísahu měnit a tvrdit že je třeba ji chápat jinak. Jak jinak ? Co to jsou za kecy ? Chápu ji tak jak se chápat má, není nic nepochopitelného na těch jasně daných pravidlech.. Tudíž není to moje starost, ale vaše doktoři.. podívejte se jak jste se tou vaší slavnou medicínou vzdálili tomu nač jste přísahali !! Vynucovat si ale změnu pravidlech kvůli jejich chyb, to mi příde jako už přez míru drzé, takže né že budete hledat jak se vymluvit z toho že máte léčit nejlépe jak dovedete, bezohledu na peníze, a je mi absolutně jedno jak nemožné nebo utopistické vám to připadá. Podívejte se ale do zrcadla ! Co děláte, co tvrdíte, to oč vám jde !! Hrabe vám a zapoměli na to že vy jste tady pro nás, je to vaše poslání né váš byznys. A tvrdě na to doplatíte. Ale to jsem opět trochu sklouznul. Jde o to že prostě máte právo, už nemám energií vysvětlovat proč, prostě přestaňte pochybovat a řiďte se sami sebou. Vy sami dobře víte co je špatné a co správné. Pokud s něčím nesouhlasíte, tak to nedělejte, a naopak pokud něco cítíte, že je důležité udělat, tak to musíte udělat. Proto přeji příjemné sledování všech možných kanálů a v češtině, některé dokonce HD.. 


Jo a jak dál ještě. Mno 
Takhle by to mělo vypadat po registraci, následně kliknete na freetest a vyberete jak je na obrázku a kliknete na tlačítko submit.

Následně uvidíte toto akorát že tentokrát to vidíte s českým překladem, automatickým. 

VLC player určitě znáte že jo, mno tak pak stačí stáhnout ten playlist. Rozklinout ho a máte přístup k celosvětové nabídce programů, zde doporučuji do vyhledávacího pole VLC seznamu kanálů zadat zkratku CZ a tím vyselektujete pouze české kanály.

Tohle nemůže být bráno jako páchání trestného činu neboť je to nutné k tomu aby se informace dostaly na ty správná místa a zabránilo katastrofě. 

Tudíž nepokoušejte se mě buzerovat, zastavovat, nebo nedejbože trestat! Říkám vám to rovnou, zabijte mě dřív, než já vás při konfrontaci. Jiný scénář není možný, pro mě prostě neexistuje život jaký zde je vžitý.. neexistuje mě ta myšlenka až vytáčí.. ta drzost.. co si to šmejdi dovolují vidíte to ! Šmejdi trestají takové jako já, policie nám brání a omezuje na svobodě.. Chápete tu absurditu že ty největší špinaví podvratní psi, nám budou něco kázat ? Ne ! Střelte mě dohlavy nebo mi jděte z cesty, nemusíte se bát, ublížit nechci nikomu, ani vám, já neubližuji a dokonce jsem se naučil a mám pochopení i o vás, o každém už z principu života, světa vesmíru boha, musím mít pochopení, neodsuzuji nikoho. Teda  občas jo ale to vím že dělám blbě.. zkrátka mějte rád ty zrůdy když vidíte co těm chudákům dělají. Jenže chápu je ty tyrany, a je mi líto obětí, obětí jsou ale na obou stranách, ono tady totiž predátor je taky oběť. To si ale nezvládá uvědomit.. ani nechce.. každopádně vím prostě co dělám a už nehodlám tolerovat a přihlížet tomu co vidím. Nechci jinak žít, nedovedu prostě, se mnou nejspíš budou ještě asi velké problémy protože já to myslím se spravedlností opravdu vážně a i když na to možná nevypadám, tak v hlavě to mám v pořádku, i když pořádně neumím vysvětlil co ale důležité je že to VÍM co je třeba, dělám to už se mi 100x potvrdilo že to dělám správně, o tom taky už nehodlám diskutovat. Chci pouze pomáhat lidem, to dělám čím více nesmyslů bude okolí vyžadovat, tím více ty nesmysly budu ignorovat. Nebude mi tady nikdo svazovat ruce a nutit mě co vlastně ? Si zvyknout na to ? Jak ? fuj.. co si to ... no klid... nebudu se přeci rozčilovat když ani nevím na koho :D maluji čerta na zeď ale asi bych se o to vůbec neměl starat, a měl bych dělat to co je třeba.. to co dělat mám takže je to v moci pravdy a vůbec základního smyslu. Vy co se proti mě postavíte, už mě dobře znáte, víte zcela jasně jak se k tomu všemu stavím. Víte moc dobře vše. Tudíž děj se vůle boží. 



Tady vidíte jak by to mělo vypadat, prog dvb program a vlc player. 
Běží už to takhle alespoň co já vím rok.

Ps: I když příliš těmto hláškám nedůvěřuji tedy přesněji absolutně nejsem naivní, že by to k něčemu bylo, ale zase tolik mě to nestojí pro strýčka příhodu. 

Tohle psal a tvořil anonymní kolemjdoucí který mě požádal a já mu to umožnil. Nevím kdo to je, nikdy jsem ho předtím nevěděl nic o sobě neřekl. Rozhodně toto nepsala osoba hlášena pod touhle IP.  


Přeji příjemné sledování.. Brzy pochopíte o čem to vlastně píšu.. ono rychle pochopíte.. Přeji hodně štěstí a klidné svědomí, ničeho špatného se nedopouštíte, vy ani já, máme plné právo na svobodný přístup k informacím, a řekl bych že je skoro trestuhodné to že nám veřejnoprávní média tyto informace, snad záměrně tají.. I když jsem nezažil jaderné továrny, tak mi to silně připomíná podobnou situaci, na kabelovce se bije na poplach a my tady posloucháme nesmyslné hádky kalouska, médie, zlodějů pablbů VS Babiš a zeman.. tedy né že by to nebylo zajímavé, ale důležité nám uniká.. životně důležité.. tedy už nemusí. 


Žádné komentáře: