Translate

pondělí, března 30, 2015

Vliv Evropské unie č. 2 aneb jak si udržet závislé.

    Další nařízení ze kterého mi vře krev v žilách!

Další nařízení eu se mě přímo fyzicky dotýká. Jde o tabákové výrobky. Konkrétně liquidy, náplně do elektronických cifgaret. 

Philipp Moris asi vyhlásil poplach, když zjistil že mu citelně klesají zisky z prodeje té nejnebezpečnější drogy. Příde mi to jako hyenismus, nenažranost a trestu hodný krok. Víte mnoho z vás si myslí o kuřácích jen to nejhorší bez toho aniž by vůbec letmo nahlédli do tohoto rafinovaného podvodu. Vezmem to od počátku.  Studie dokázaly že závislým se stane kuřák pod 18 let v 90%. Není to tím že by nad 18 člověk závislost nezískal to néé ale proto že jedině dětský mladý vyvíjející se mozek je natolik zranitelný že se nechá ovlivnit a přesvědčit k takovému nebezpečnému nesmyslu jako je kouření. Jsem typický příklad.  Kouřit jsem začal ze zvědavosti, pokračoval jsem kvůli prvotnímu příjemnému uvolnění které se rychle vytratilo, závislost však trvá dodnes a nejspíš pozbytek života trvat bude. Necítím absolutně žádnou vinu, ale spíše zlost, zlost na stát, že se propůjčil reklamě na výrobek cigaret. Na stát že když už se propůjčil nedokázal, nebo dokonce nechtěl a nezabránil v konzumací dětí. Cigarety jsou k dostání, kdysi byla reklama všude, dokonce i skrytá ve filmech ( hrdinové kouřili, postavičky v pohádkách ). Zkrátka se kouření propagovalo kde jen to šlo. Reklamy nebyly pro kuřáky, nebyly ani pro dospělé, reklamy byly určené dětem, přesněji dětskému mozku.  TZN. ŽE JSEM SE STAL JAKO MILIONY OSTATNÍCH OBĚTÍ TABÁKOVÉHO PRŮMYSLU JIŽ V DĚTSKÉM RANNÉM VĚKU.  Měl jsem neskutečné problémy se zdravím. Velmi se mi spomalil vývoj, nevyrostl jsem výšky jaké jsem měl dorůst. Zkrátka nevyrostl jsem a dlouhou dobu jsem vypadal na 12 a i dneska v 25 letech se mě stává ( především když se oholím ) že po mě chcou v obchodech občanku.. :) No když už ji mám tak mi to lichotí :D . Ale šíleně mě to štvalo do 18ti jsem měl velké problémy, néé sehnat cigarety, ale v  hospodách.. TOTO TABÁKOVÝ BYZNYS VŮBEC NETÍŽÍ, JIM JDE POUZE O KŠEFT BEZOHLEDU NA LIDSKÉ ŽIVOTY. 


Za 5 min 12 jsem našel nový pohled na svět, našel sám sebe, došlo mi že jsem závislý na nikotinu, s příchodem pastilek nicorette jsem začal přemýšlet a říkat si sakra přece nikotin není tím zabíjakem a tím co mi způsobuje zdravotní problémy. Začal jsem hledat jiný způsob aplikace nikotinu a našel jsem ! Vaporizace !! Říkal jsem si když jde tráva, tak musí jít i tabák, později jsem se to dozvěděl a koupil si vaporizační fajfku.. Tu úlevu jakou jsem pocítil již druhý den nikdy nezapomenu. Přechodem na vaporizaci jsem si nejenom zachránil život, ale i ušetřil peníze a ještě místo předešlého hnusného nechutného smradu si dnes na mém zlozvyku pochutnávám !

Pamatuji si jak jsem 1. den vaporizival tabák zcela nezkušeně jsem rozlomil a vydrolil do kotle fajfky půl cigarety a začal. No málem jsem se vybulil, protože vaporizací jsem dosebe dostal více nikotinu než jak bych stáhl cigáro na prda. Ihned jsem se předávkoval a až dovečera nechtěl cigáro ani vidět a byl jsem přesvědčen že to je moje záchrana. A byla ! Již nadruhý den jsem poznal tu nádhernou úlevu. Popsal bych to jako bych žil politý hrubou vrstvou smůly a ještě s železnou koulí u nohy... Všechno co jsem v životě dělal každá fyzická aktivita byla nesmírně složitá a namáhavá. No ale k věci...

Po vaporizaci jsem přešel na e-cigarety které považuji za vynález hoden nobelovy ceny ( tu cenu by dostal, ovšem kdyby ho vymyslel filip mordís ). 

Jednoho dne si tak jdu do trafiky pro náplň liquid který si pravidelně kupuji. Ovšem odpověď prodavačky mě šokovala !! Boužel už náplně nemáme, EU nám to zakázala.. To jsem už pořádně nasral a budu dělat všechno proto abych EU jakkoli poškodil jedním z kroků je výzva každého uživatele eletronické cigarety aby napsal evropské únii mail, pište jim lidi ptejte se ať maj co dělat !! ( jiného než zdravě žijícím házet klacky pod nohy ).. 

ASPOŇ VIDÍTE O CO EVROPSKÉ ÚNII JDE, JAK DŮLEŽITÉ JE PRO NI NAŠE ZDRAVÍ.  V JAKÉM POSTAVENÍ STOJÍ VÚČI ZISKU ( UDĚLAJÍ COKOLI ) ZISK JE NA 1. MÍSTĚ. TÍMTO SE TÉŽ POTVRZUJE ZKORUMPOVANOST ČLENŮ. JELIKOŽ AŤ UŽ KVŮLI TLAKU NEBO  PENĚZ, JE JASNÉ ŽE EU TO TO NEUDĚLALA SAMA OD SEBE ALE NA POPUD TABÁKOVÉHO LOBY. NAPROSTO STEJNĚ JE TO S NEMOCEMI A LÉKY. IKDYBY NAŠLI LÉK NA RAKOVINU, NIKDY BY HO NEDALI JEN TAK VEŘEJNOSTI JELIKOŽ BY TO BYL KONEC PRO JEJICH BYZNYS KTERÝ JE NEJVÝNOSNĚJŠÍ NA SVĚTĚ, TOČÍ SE V NĚM 300 000 000 000 000 000 000 000 ZISKY. TAKŽE TAKHLE TO LIDI JE...  

 ZAMYŠLENÍ : JE KLIDNĚ MOŽNÉ ŽE BRZY PŘÍDE I                                       NAŘÍZENÍ EU ŽE SE MÁTE PŘESTĚHOVAT 
                          NA KARVINSKO ČI OSTRAVSKO ( PRYČ Z                                 ČISTÉHO VZDUCHU ).....:)

Žádné komentáře: