Translate

neděle, března 05, 2017

Válečná propaganda v plném proudu !


Když se ke mě dostalo to co mi doteď unikalo, nemohl jsem věřit vlastním očím i uším. 

Doteď mám problém to strávit,  nehodlám to strávit, naopak zvracím to ze sebe pryč! To co chci, je tu protější pokřivenost zvrácenost narovnat nebo alespoň ji vysvětlit všem ostatním, jenže jsou nám všem čím dál více svazovány ruce, upírána práva a postupně se nás svobodné, duchem i vším ostatním, pokouší okleštit naše práva na to vyjádřit se, sdílet své myšlenky, obavy a nápady.







Nevím přesně jak si odůvodňují zelené bezmozky to vymývání mozků žáků ve školách. Mě z toho běhal mráz po zádech a snažil jsem si představit, jak bych asi reagoval, kdybych měl dítě a dozvěděl se, že mu nějaký tupec, vrah, či něco ještě horšího gumovalo mozek hesly, jakože zbraně nejsou nebezpečné a podsouvali jim totální propagandistické lži. Zuřil bych, nepříčetností bych asi zešílel a šel bych si to osobně vyřídit s někým zodpovědným, a děcko by bylo ve škole naposled..

Toto vážení nemá obdoby, vzpomeňte si na vaše dětství, já v něm žádné zbraně krom videoher neměl, já vyrůstal na Jen počkej zající, na krtkovi a později na Tom a Jerry, někdy v té době toma a jerryho jsem se začal kazit.. těžko říct čím to bylo o to mi teď nejde, jde mi o budoucnost všeho..

Co si myslíte že asi tak z dítěte vyroste když už teď v nich vytváří choré hodnoty o zbraních, vraždách, válkách a zabíjení... V případě, že skončí v armádě, z něj bude úspěšný vrah co na povel zločinců, povraždí mnoho lidí, co se ale stane s děckem, co nebude schopno vojenské služby.. Pozitivní vztah k zbraním a ospravedlněné vraždění už mu z hlavy nedostanete bude chtít zbraň protože není přece nic špatného.. tzn. bude dělat problémy neboť se bude cítit nespokojeno, protože nebude moct dělat to co mu dnes vojenští fanatici tlačili do mozku..

Už jen dodám, že nehodlám vézt zdlouhavé diskuse a odpovídat na primitivní bezpředmětné vedlejší otázky.. Držme se zdravého selského rozumu a naslouchejme srdci... hluboko v nás totiž každý má zakořeněno co je špatné a co ne..
  • Zásadní otázka, je pro vás zabíjení špatné ? :)
  • Jsou zbraně dobré, nebylo by nám lépe bez nich ? :)
  • Poslední otázka, opravdu nemáte nic proti tomu tvrdit malým dětem že zbraně nejsou nebezpečná věc ? :)


Tady se podívejte jak má ve skutečnosti vypadat video které natočilo ministerstvo obrany : 
Originál videa najdete zdePokos Videogalerie
*Vstup na odkaz a sledování origanálu je na vlastní nebezpečí, hrozí srdeční selhání či neovladetlné návaly smutku i vzteku. Také hrozí zničení vlastních věcí + možné rozbití monitoru. 


Pokud nejste v absolutním rozporu s těmito otázkami.. tak se s vámi nemám o čem bavit... pokud hledáte obhajobu nebo nějaké pozitivní vysvětlení toho co se právě děje..  potom věřte mi děláte blbost a ztrácíte čas.. zkuste se raději zamyslet nad tím co tak radikálně říkám já.. Opravdu nejsem fanatik, nemám žádné vnitřní touhy po pomstě, necítím křivdu a nesnažím se někomu pomstít, mě žene pouze to že vidím to co jiní ne a chápu trochu dopředu.. Ale hlavně mě žene ta představa toho co "nás"(vás) čeká, pokud necháme psychopaty řídit naše životy a indoktrinovat naše (vaše děti).

Jelikož se už ale snažím dost dlouho o to vysvětlit vám co se děje, dokonce mě to dostalo  i nejednou do problémů... tak už mě dochází síly i chuť pokračovat, nejsem ten co něco hned vzdává a odvahy mám na rozdávání, jenže taky nejsem blbec a když vidím že něco nemá cenu.. tak nerad v tom pokračuji, nad lidmi ale nechci hned zlomit hůl protože já býval taky blbec a taky mě někdo předvedl že se mnou měl extrémní trpělivost.. Tak ji asi teď musím mít i já..

Věřím že nejsem sám, vím že je nás více.. obávám se toho že je načase začít se spojovat a jít do boje, Ale nemyslím do násilného boje, myslím tím do boje kde mečem je pravda, a štítem je odvaha. K tomuto postoji málo kdo dojde, neboť předchází tomu pochopení trochu hlubší.. pochopení života a smrti, a pochopení toho co má hodnotu takovou že stojí za to udělat vše, ale tím myslím naprosto vše a pokud dojdete k tomuhle tak poté nás nemusí být tak moc jak si myslíme a nikdo nás nepřemůže. Protože MY jsme ve výhodě neboť my jsme ti na čí straně je pravda, a bůh, My nejsme ty choré mozky které zde předvádí čím dál ujetější představení které nás čím dál rychleji tlačí k vyhynutí..
A není to má utkvělá ideologie, nebo něco co by popsal psycholog,  podívejte se. Kdyby vše bylo jak má.. tak o mě nikdo neví že existuji, neboť bych spokojeně žil a plánoval svůj život. Zkrátka myslím že už není čas o něčem diskutovat, musíme se spojit a rozdmýchat světlo pravdy a vnést ho mezi všechny! Všechny ty ztracené vystrašené duše, bloudící ve tmě.. Samozřejmě že nemusíme položit hned za každého blba život, myslím ale že položit život za Českou zem a Český národ, ať už hloupý nebo chytrý za to stojí, ale toto nechám na názoru každého, nemůžu nikoho nutit k tomu, aby se nechal zabít. Prostě nechal bych to na domluvě, třeba bychom se pokusili na maximum a když by to ani přesto neklaplo tak bychom to ukončili a nevím jak vy, ale já bych z této země odešel.. pokud ji nedovedu dát do pořádku, pokud lidé jsou na tom fakt tak zle, poté nezbývá než se zdekovat ale pořád si myslím i přes ten všechen odpor obětí i pachatelů, že naděje je... že lidé se mohou vzpamatovat a že to jen chce vhodnou kombinaci slov, nebo silnou osobnost.. nebo zkrátka ten správný impuls ve správnou dobu do správného bodu.. který rozběhne tu vlnu, která se pak šíří sama. V poslední době si připadám jak hitler, což je velký problém neboť těžko lidé přijmou jakoukoli osobnost když jediné co si z 2. sv. pamatují je hitler a mrtvoly židů, jenže hitler byl magor vyšinutý nemocný, ale to nic nemění na tom že větší a mocnější osobnost na této zemi nekráčela, teda kráčela, každý z vás je silnější jen to musí vědět a chtít to.. jenže komplexy méněcennosti jsou velmi silné a takřka absolutně rozšířené ve společnosti, že každý si o sobě myslí že nic nezmůže jinak řečeno, myslíme si o sobě trochu víc než si o sobě myslí teplé lejno v chladném sněhu.. říká si že je něco jelikož je teplé a jde z něj pára, jakmile vychladne tak zjistí to lejno že je jen pouhé hovno :D  My ale jsme lidé, nejsme lejna ani hovna a ani se z nás nekouří. Jsme lidé, a jestli je zde někdo mocný, tak stejně jako kdokoli z nás, nikdo není mocnější, nikdo není víc než člověk, a pokud se někdo nad někoho povyšuje, měl by být ihned sražen dolů a to tvrdě a nekompromisně, Zkrátka dokázat že jsme si všichni rovni.



Pokud to tak někdo vnímáte, začněte s organizací, já se o to pokoušel ale na to já nejsem.. vždy na to zapomenu a ani tak moc neovládám pc a programy nebo neznám finty, to by chtělo nějakého uvědomělého ajťáka.. Já jsem vhodný vysvětlení situace, možná i projevu, a do boje, nebojím se riskovat a pro dobrou věc udělám cokoli, naprosto.. Proto jestli se do toho někdo z vás pustí.. tak mi dejte vědět... zde nějak nejlépe do komentáře, jenže já ještě pořádně ani nevím jestli ty komentáře fungují neboť jsem nepřišel dříve ani na to jak je zprovoznit.. No prostě pokud rozumíte co jsem psal výše, tak si najdete i způsob jak mě kontaktovat. Mějte se a spojme se.. už jde opravdu do tuhého.. 

Žádné komentáře: