Translate

středa, března 30, 2016

Migranti Sobotkovy maily a média důkaz velkého nebezpečí !

Co mají společného Migranti, sobotkovy odhalené maily a média ? Pro každého z nás v první řadě velké nebezpečí. Neboť jsem si nemohl nevšimnout toho, jak ČT tiše a nenápadně plní psychologické plány naší vládnoucí mafie.

Zmailů se můžete dočíst třeba toto :

Zde je zcela zřejmý fakt, že je námi manipulováno skrze televizi a jiná oficiální média. Takže tohle berme jako faktum ze kterého můžeme vycházet. Nejvíce závažné je v tomto screenu sdělení 2. odstavce kde je v překladu řečeno : Musíme lidi uklidnit tím že sem tam v televizi odvysíláme a celkově budeme propagovat veřejnosti srdceryvné záběry a reportáže o jednotlivých smutných osudech tak abychom v lidech potlačili negativní postoj vůči migraci. Což je tedy pěkné svinstvo které dokazuje že jasnou snahu manipulovat veřejným míněním. 

Občas projíždím zprávy z ČT a tak jsem si nemohl nevšimnout že mnoho z toho co jsem se z mailu dočetl, čt opravdu plní a to jsem nečekal, považoval jsem že vešekeré tyto plány které se dostaly na veřejnost budou ihned zrušeny, ale kupodivu ne, což dokazuje pravdivost mailu a tedy lži sobotky o nepravosti a smyšlenosti.. Schválně dávejte pozor a zkuste si toho všimnout, já sám totiž naletěl a a o chvilku později mě docvaklo no dyť jo to je to co se psalo v mailu ( Viděl jsem totiž zcela náhodou právě takovou vsuvku kde proletělo pár slov o krutém osudu nějakého uprchlíka, která ve mě opravdu vyvolala soucit a zkrátka dotkla se mě ) a tak jsem se tomu celkem podivil že se vláda ani neobtěžovala tyto svoje plány zrušit když se dostaly na veřejnost, podpořila by tím své lži o nedůvěryhodnosti těchto informací, místo toho podporuje jejich věrohodnost. 

Dále jsou znepokojující tyto screeny :


Třeba zde je důkaz toho že k manipulaci dokonce využívají specializovaných firem a to už by mělo každého velice znepokojovat neboť bez našeho vědomí se nám hrabou v podvědomí a celkově takto zasahují do naší psychiky. Velmi nečestným způsobem a nedivil bych se kdyby toto bylo i ze zákona zakázáno.


Co víc k tomu dodat, tohle hovoří samo za sebe. Dokazuje to zcela jasně snahu vlády, 
manipulovat a zkoumat naše postoje a názory k další manipulaci. Je to samo o sobě nehorázná drzost ! Nehorázný a neomluvitelný zásah do naších myšlenkových integrit, je to zcela zjevný důkaz o pokus a zcela jasnou snahu doslova nám vyplachovat mozek !

Každého jednoho z vás by tyto skutečnosti měli max. znepokojovat, jelikož se zde rýsují prapodivné hry s námi občany. V jiných částech dokumentu se dočtete i o snaze a dlouhodobém uskutečňování tzv. Nového světového řádu, který byl pro většinu lidí pořád ve sféře nepravdivé konspirace. To je ale vážení velký omyl, jak se lze z mailů dočíst, tak nový světový řád bere vláda naprosto vážně a z textu lze jednoznačně vyčíst že už se na něj delší dobu připravuje a momentálně vytváří základy pro tento Nový světový řád. A také z textů vyplývá že jsou zcela pro to aby byl zaveden, tzn. oni s tím zcela realně počítají aplikovat na ČR. Vážení to se nesmí stát, to totiž bude náš konec, je to výplod chorého mozku, kterému se očividně vymkla moc z rukou. Neboť zjistěte si některé aspekty NSŘ ( nwo NEW WORLD ORDER ) Pochybuji o tom že se to co se dočte bude komukoli zamlouvat. Jelikož je to silně podobné fašistické ideologii a je zde zjevná naprostá ztráta soukromí  a totální kontrola nad každým jednotlivcem. 

Toto co zde píšu je čistě můj amatérský postřeh který našel pár souvislostí. O to ani tak nejde, ale jde o to co z toho vyplývá. Vyplývá z toho hodně neradostná vyhlídka do budoucna která nás jednoznačně omezí a bude pro nás nevýhodná. Nezbyde nám v takovém prostředí nic jiného než to co nám nařídí vláda svými zotročujícími zákony, zkrátka buď budeš otrok, nebo tě zavřeme. Dále co brzy příjde je sdělení vlády a schvalování zákonů které budou postupně vytlačovat peníze v papírové podobě až do bodu, kdy budou úplně zrušeny, tímpádem vláda získá absolutní přehled na našimi účty, tzn. v překladu stručně toto : Nikdo nebude bohatý, o každém z nás bude vláda vědět naprosto všechno a tak málo kdo úspěšný bude jakkoli vystupovat proti vládním krokům a zkrátka naše svoboda se bude vytrácet.. Lidi to ale musíte sami chápat za sebe, sami musíte učinit tu snahu a práci a udělat si v tom jasno. 

Na závěr sdělím že zde co jsem napsal je absolutně bez skrytého vedlejšího úmyslu. Nesnažím se nikým manipulovat a jsem maximálně objektivní, nezávislý a zkrátka můžete mi věřit. To co zde uveřejňuji jsou logickým myšlením, a pozorováním zjištěná fakta. Můžete si je ověřit, ale je to ztráta času, nikdy bych si nedovolil lhát. Pokud by zde cokoli vyšlo najevo jako nepravdivé není to mým úmyslem, ale zkrátka jsem ujel a nechal se zmást, jsem ale přesvědčen a dal bych ruku do ohně za to, že se nemýlím a že to prostě je tak jak si myslím což se zde snažím dokázat. Kroky vlády to pak jen potvrzují... 

Žádné komentáře: