Translate

středa, srpna 31, 2016

Vypadá to že krom pár vyjímek, sledují tento blog především zahraniční tajné služby.

Mno snažím se, si to jinak vysvětlit, ale nenacházím důvod toho proč mají takový zájem na tom co píšu, zrovna druzí po ČR spojené státy ! Ty určitě se o mě nezajímají z důvodů že by mi fandili, neboť můj názor na USA sděluji dodnes a nemění se, je to naprosto bezohledná bandou psychopatů řízená země která svou existencí a jednáním ohrožuje život na této planetě. Proč ? To je více než hloupá otázka, důvodů jsou desítky těch nejzávažnějších, stovky méně závažných a tisíce logických a a důvodů jiných vycházejících ze zdravého rozumu, stačí se podívat jak nebezpečným a bezohledným způsobem pracují laboratoře v USA s těmi nejnebezpečnějšími viry, a každou chvíli jin něco zdrhne, nebo když né, tak se moře postará o to aby vyplavilo nějakou jinou zrůdu, protože to nejsou jen viry, jsem naprosto přesvědčený o tom, že jejich zvrácené pokusy na obyčejných lidech pokračují dodnes, a dnes bych nechtěl vidět jak taková místa musí vypadat, to musí být místem naprostého nepředstavitelně zvráceného pekla, kde trpí nejrůznější možně nepovedení kříženci všeho možného, neboť oni absolutně nehledí na nic jiného, vedení USA má na svých pozicích psychicky těžce narušené lidi kteří vlivem neomezené moci a přístupu k financím, ztratili již dávno kontakt s realitou a žijí ve své iluzi dokonalosti a neomyslnosti, čas ovšem vždy dokazuje pravda a ta byla vždy taková že do čeho se USA pustilo to skončilo naprostým krachem, nepovedením a hlavně dopadem na celou planetu, málo za kterou věc byli potrestání. Takže pro mě je USA zdrojem těch nezávažnějších problémů a bydlet v USA, uvědomovat si co stát dělá ( což většina Američanů nemá ani ponětí) tak bych pochopil kdybych někdo takový stát ve kterém žiji, vymazal z mapy, pochopil bych to a nedivil bych se tomu, asi bych nadšený nebyl, ale pokud bych věděl co je má ze mě zač, tak prostě buď bych z ní utekl, nebo v ní zdechnul. Taksamo beru i ČR sice ta prozatím okrádá jen nás, občany, neohrožujeme svět, takže by neměl být důvod k tomu aby nás chtěl někdo zrušit, zato o to větší je hrozba toho že mě zraní nebo zabije, nebo mé známé nedejbože příbuzné, nějaký chudák, kterého dovedl tenhle stát k šílenství, a popravdě řečeno můžete to být vy stejně jako já, kdo se octne v roli toho šílence. Ovšem skřípěl bych v takovém případě zuby, měl bych chuť takového chudáka rozčtvrtit ale vím že bych se ovládl a šel bych roztvrčtit kalouska, sobotku, škromacha, hegera, pospíšila, fialu a už se mi zvedá kufr takže zbytek toho lidského vládboucího odpadu, protože to je pravý viník, pachatel a nejnebezpečnější aspekt pro tuto zemi, pro každého z nás. Šílenec je jen důsledek jejich práce. Měl jsem k tomu šílenci kousek, jediné štěstí že není tak jednoduché sehnat funkční zbraň. A řešit to bombou jsem nechtěl jen z důvodů že by byla velká pravděpodobnost toho že by mohl přijít k úrazu i nevinný člověk, což si nemohu dovolit, nechci ani nesmím, tudíž něco takového nepřipadá bohužel v úvahu, ikdyž já bych se byl schopen i obětovat, kdybych měl jistotu toho že to k něčemu bude. Radši zemřu s pocitem že jsem něčemu dobrému pomohl než s pocitem že jsem tomu nejhoršímu zlu po celý život přihlížel v podstatě, ale to skončí blbě, možná za 50 let možná zítra,ale dokud se mi nepodaří nebo neuvidím že se něco mění k lepšímu, tak nepřestanu dělat na tom aby lidé pochopili co se to vlastně děje a kam to vede a když už se bude blížit můj konec, nebudu mít co ztratit.. Nerad bych ale opět skončil na CPZ takže, opět musím říct že jsem anonymní člověk beze jména co zrovna prošel okolo a využil služeb zdrama nabízející dotyčným pod touto IP i přesto ale nemusíte mít nikdo minimálně řekl bych 20 let když bůh dá, maximálně bych řekl i 100 let :D když se dožiji 130ti :D což bych se tomu ani moc nedivil, mozek má životnost 140 let než přestane fungovat, to že tady chcípáme v polovině života a ještě si říkáme jak nejsme dobří :D tak to jen z toho důvodů že jsme zotročeni a ke svým tělům se chováme jakoby byli nesmrtelní.. Se podívejte okolo, najděte mi jednoho člověka který je 100% v pořádku, nikdo, nikdo není v pořádku. Ani já protože, očkování, školství, a nástrahy života se mě jako každému nevyhli a hold odhaduji že klidně i o 50 let života mě takto mohli připravit, paradoxně ale mohli by i o víc, v tomto světě utrpení a pekla, né mého ikdyž.. no né.. utrpení těch naprosto nevinných, všech dětí trpících ať už u nás nebo kdekoli jinde, žijeme dost dlouho jako lidstvo a jsme myslím si dost chytří na to abychom za min 2000 let byli schopni přes ten všechen pokrok takové banality jako neodstatek pitné vody, vyřešit a to 5x to že dnes lidé trpí na celém světě, je jen a pouze díky nadvládě nadnárodních bůh ví čeho vlastně, prostě něco nás tady drží za každou cenu ve strachu, v otroctví, v blbosti a čím dál více nás oklešťují od vlastností které z nás dělají lidi ! Toto není doměnka, toto je faktum, tak jako i to že každé vedení státu v EU je organizovaným zločinem, my a Slováci jsme toho příkladem. Československo totiž bylo uloupeno a roztrženo zločinci bůh ví jakou mafií.. jesi ruská, albánská, americká, nebo jaká to je shruba jedno, mrtvoly se dají vytvořit z jakékoli bandy zvrácených vlastizrádců.. EU zase prozměnu byla vytvořena těmi samými co financovali a podporovali vznik 2sv. ta samá banda se opět snaží za cenu lidských životů profitovat z utrpení nevinných psychicky zmrzačených lidí.. Jenže teď na to jde jinak, před tím to bylo 2sv, to se nepovedlo, tak teď to praktikují sociální metodou, kde se nás snaží absolutně zotročit a sedřít z kůže, vytváří z nás africkou kolonii. To nás ale nějak moc nemá zajímat, žijeme v česku, tak si tady taky zrobme pořádek, pak může být naděje že se tím nechají inspirovat i další státy okolo a voala :D nadějš je na světě, a z blbé ČR. Je zkrátka pravdou že změna začíná v jednotlivci, tudíž změň se a dělej vše proto aby se změnili i druzí. Toť vše co je třeba, jakmile se totiž člověk změní a pochopí která bije, o zbytek už budeme vědět jak se postarat, první je třeba překonat předsudky typu, já s tím nic nezmůžu, a já jsem malý pán atd..  Každý jeden z vás má na to změnit svět, to je historicky dokázaný fakt, jen musíte chtít, pokud budete dostatečně chtít "spasíte" bezohledu na pochyby kohokoli, právě tito lidé ač to mnohdy ani netuší jsou tou škodnou co tento stav pomáhá udržovat, je třeba aby lidé prozřeli tu lež ve které nás drží. Nic víc..Zkrátka jakmile člověk prozře tak okamžitě ztrácí nad ním každý kontrolu, už se nenechá ovládat, už má svou vůli a je svobodný tento pocit člověk nezná dokud se nezbaví všech svazujících okovů, jako touha po penězích touha po čemkoli hmotném, strach, strach z čehokoli, ať už ze smrti, nebo jakýkoli strach, bohužel jak se zbavit okovů rodinných závazků nedovedu poradit, to je situace před kterou jsem se vždy měl napozoru a vždy jsem věděl že dokud zde nebude bezpečno ani mě nenapadne založit rodinu, to si budu moct dovolit až tehdy když budu mít důvěru ve stát, že můj závezek nezneužije proti mě a tak si mě neobtočí kolem prstu jako tady právě udělal z většinou lidí, kteří aby mohli mít rodinu, tak se závažou ještě na celý život hypotékou, a jsou v tu ránu v pasti, mají rodinu, mají hypotéku takže po zbytek života budou skákat podle toho jak se píská a udělají všechno proto aby neohrozili schopnost postarat se o rodinu. Bohužel nikdo takovým lidem za jejich blbost nemůže ani já ani vy, mohou poděkovat vládě a celému systému že jim nejdřív vypláchl mozek, a poté nevědomky vlezli do této pasti, tzn. já nevím jak se v této situaci zachovat a popravdě mi jde mráz po zádech jen pomyslím na to že bych měl mít děcko, jak bych měl docílit aby netrpělo.. to prostě nejde, z toho by mi prostě hráblo neboť je možnost jak se zachovat, ale na to bych prostě neměl sílu, pro dobro sebe i svého potomka se sprovodit z tohoto pekla dřív než uvidím své dítě jak v utrpení umírá a já už nejsem schopen ničeho než to sledovat, bohužel toto je realita která čeká většinu rodičů.. Což opravdu nedovedu plně pochopit jak hrozný to musí být pocit.. Přitom já bych chtěl rodinu, chtěl děcko, jenže k tomu chci především mít alespoň šanci bezpečně dítě vychovat, já dítě chci aby se zde mělo dobře, né kvůli tomu že já chci děcko pro své potěšení, tak jak většina tupých bab které bečí že chcou děťátko a vzápětí na to bečí že se nemůžou postarat o děťátko a nedávno jsme viděli jak taková baba i se svým vysněným děťátkem skáče z okna, ale ani její to není opět vina, ona byla oklamaná kdyby věděla v čem doopravdy žije nikdy by dítě nechtěla, nikdo by nechtěl pokud není zrůda přivézt svého potomka do jistého pekla.. jen boužel mladí lidé vychází školu naprosto nepřipraveni do života z těžkou iluzí o životě, ve škole nám cpou do hlavy jestli se chceš mít dobře uč se a pak zjišťujeme že pokud jsme se chtěli mít dobře, měli jsme se škole vyhnout a začít dělat na tom abychom se měli dobře. Je to na dlouhé řekl bych tak 24h v kuse psaní. Škoda že nedovedu navazovat na tyto texty pokračovat v nich po odpočinku, to bych to potom shrnul v celku pochopitelně do pár max pár desítek stran, měsíc ani né a bylo by hotovo jenže, ono tyhle texty nevznikají normálním způsobem už to začínám pozorovat, že je píšu jak v nějakém transu či meditačním stavu nebo nevím prostě přestanu vnímat vše okolo a jakobych pouze přemýšlel a ruce automaticky to přenášejí velmi přesně tak jako to mám v hlavě jenomže vždy se po chvíli jakoby proberu, a pomalu nevím o čem píšu, a prostě tento stav se povede jen čistě náhodně a netrvá dlouho jakmile skončí, tak nejsem schopen vůbec pokračovat ani jednou větou, to nastalo právě teď takže spíše jen tuším co jsem napsal, a teď už jen ždímu něco co vím že není k tématu a je to jen takové zoufalé pokoušení se navázat a pokračovat, ale zkuošel jsem to už tisíckrát, prostě pokaždé se snažím jak můžu pokračovat, ale nejde to prostě, prostě to nejde, tak jak jsem do té doby neměl problém s nalezením vhodných slov, tak teď už začínám mít pocit jako negramotný který horko těžko dává dokupy jednu souvislou větu aby ji 3x neopravil a pak ještě 3x celou nesmazal kde ve finále vzteky smaže všecko protože na to nemá nervy :D:D i to se stalo a né jednou... jelikož ale zpětná vazba na tyto texty bývá až nenormálně silná s poternciálem pohnout kry. Tak už mi to nějak nedovolí to smazat, takže končím jelikož už teď plantám dost chaotickým způsobem takže mějte se, sory že neupravuji fakt jsem se spotil, né u toho celého textu, jen u toho podělaného konce :D

Jo a nakonec opět, nic nepsal obyvatel na IP. Všecko psal anonym neznámý zrovna okolo prochazející. (když teda tak nutně potřebujete ze sebe dělat blbce) To platí pro každou budoucí informaci na tomto místě. Takže naposled je toto psáno, z vás blbce dělat nemám problém, ovšem ze sebe jsem ho dělal dost dlouho na to abych znova začal. .)

Žádné komentáře: