Translate

pondělí, srpna 01, 2016

Zase ta špinavá EU a její diktáty

Na základě nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1924/2006 nelze u produktů uváděných na trh uvádět žádná Radou neschválená výživová a zdravotní tvrzení. Vzhledem k tomu, že seznam tvrzení ve vztahu k bylinám není stále hotov, nemůžeme zde nic uvést a musíme Vás odkázat na volně dostupné zdroje z internetu. Vaše názory na Evropskou unii směřujte Vašemu europoslanci placenému z Vašich daní.


Tak opět mě podráždila tato věta na jednom eshopu s bylinami. Rozum nad tím zůstává stát.. Nevím na koho být nasraný, jestli na připosrané prodejce kteří si nechávají nějaké tyto nesmysly líbit, nebo na EU že je vytváří ? Nene, opět je viníkem pro ČR ten co ČR řídí tedy ti co ji řídí, hádejte kdo, no poslanci ! Kdo jiný... Ti mohou za to že jsme do EU vlezli, ti můžou za to že nejsou proti těmto nesmyslům, horší je to kdo je spolupachatelem, každý volič. Každý kdo té bandě dá hlas, tak souhlasí se všemi následně páchanými zvěrstvy. Bohužel je to tak, a kecy o tom, že když nevolím, tak můj hlas se někomu přičte, to je absolutní lež a chyták na který já rozhodně neskočím. Jelikož si dovoluji říci že od té doby co jsem se probudil, mám svobodnou volbu, a mou volbou je nevolit zločince, tudíž když JÁ nikomu nedám hlas, tak MŮJ hlas NIKOMU nepřipadne a pokud ano, je to podvod. 

Mám stochutí si založit e-shop s produkty a just u nich uvádět všechno to co by mi chtěla EU zakazovat. Ztrácím totiž přehled o tom co a nebo kdo je vlastně terorista ? Jsou to ti ozbrojení lidé kterým dojdou nervy a pokusí se tu evropskou bandu pozabíjet ? To u mě není terorista to je u mě úcty hodný hrdina. Oproti tomu EU která znesnadňuje lidem docílit zdraví a spokojenosti a místo toho je nutí do spárů farmaceutických firem.. To je u mě horší nějaký "terorista" to je prostě fašisticko-egoistická praxe a novodobá totalita. Džem se nesmí menovat, cukru pěstujeme moc, a to jsou jen ty nejmenší dopady které na nás dopadají pod nadvládou EU psychopatů. Podívejte se třeba na toho Junckera, dyť to je psychicky nemocný člověk který očividně už ani neví co dělá a nikdo z okolních lidí nemá koule na to mu to říct a místo toho si od něj nechají vše líbit a lezou mu doprdele. Teď sem dostal nápad... No tak jsem chtěl zde napsat byliny i s cenou a k jednotlivým bylinám doložit všechno to co mi EU zakazuje, ale nechce se mi, jednak jsem znechucen tou evropskou špínou, a jednak se mi prostě nechce, už toto je šířením negativní energie, budu se raději věnovat něčemu co někomu prospěje, než něčemu co někomu škodí, ať je to zlý nebo dobrý člověk, je to věnování se negativní činnosti a to není dobré pro mě ani pro nikoho dalšího. Veškeré nesmysly z EU by se měli absolutně ignorovat. A řvát bychom měli na naše politiky. 

Žádné komentáře: